VERZENDEN EN RETOUREN


Verzending binnen NL

- GRATIS levering 10-15 werkdagen (gebruik de kortingscode GRATISVERZENDEN) u gaat dan  akkoord met de levering van 10-15 werkdagen (deze bezorgtijd staat los van de aangegeven levertijd bij het artikel die dient u erbij op te tellen)
- € 6,95 voor pakket met handtekening voor ontvangst met POSTNL huisadres Levering met Post NL duurt over het algemeen 1 á 2 werkdagen (levering ook op zaterdag) Brievenbus pakketten levertijd: 2-3 werkdagen

- € 6,95 voor pakket ophalen bij POSTNL Locatie dinsdag t/m zaterdag na 16uur  (bij opmerkingen in uw order doorgeven welke POSTNL Locatie u wilt ophalen)

- Vertragingen veroorzaakt  door POSTNL (i.v.m.  feestdagen, stakingen of drukte) is By Yessey niet verantwoordelijk. Dit valt namelijk onder de noemer  onmacht. 

Wat als ik niet thuis ben?

Als je niet thuis bent zal de bezorger je pakket bij de buren proberen af te leveren. Heb je dit liever niet? Geef dit dan aan in uw POSTNL account. 

Jouw pakket laten bezorgen waar en wanneer het jou uitkomt?
Dit kan nu eenvoudig, ga naar Mijn Pakket van Post NL voor alle informatie.  

Internationale verzendingen

België, Duitsland, Frankrijk, Spanje, Denemarken, Luxemburg, Italië en Engeland Momenteel bieden wij standaard verzending naar België, Duitsland, Frankrijk, Spanje, Denemarken, Luxemburg, Italië en Engeland aan.
De kosten hiervoor bedragen
€14,95,-. Je bestelling is bij ons altijd verzekerd tegen schade en verlies tot €500,-.
Daarnaast wordt een handtekening voor ontvangst gevraagd.


Overige landen

Voor overige landen kunnen we uiteraard ook voor verzending zorgen. Neem hiervoor a.u.b. contact met ons op.

Bij www.byyessey.nl doen we ons uiterste best om je tevredenheid te garanderen. Mocht ondanks onze inzet je bestelling niet naar tevredenheid zijn dan kun je ervoor kiezen je bestelling te ruilen of te retourneren. Dit dient binnen 14 dagen na ontvangst te gebeuren.

Ruilen ONLINE aankopen 

Toch liever een andere maat, kleur of model? Voor de eerste ruiling naar onze klanten toe brengen we geen kosten in rekening. Wil je na ontvangst van de ruiling nogmaals ruilen? Dan brengen we € 6,95 in rekening voor de verzending.  

Retourneren en Ruilen is niet mogelijk in de showroom. Retouren en ruilingen dient u op te sturen. 
Wil je er zeker van zijn dat je nieuw te bestellen artikel beschikbaar is? Volg dan de volgende stappen:

ruilen binnen 7 dagen na ontvangst (let op de datum dat de zending op de afhaallocatie bezorgd is geldt als datum van ontvangst); custommade artikelen en sale artikelen  kunnen niet geruild worden! 

• geef je ruiling door via info@byyessey.nl hierbij je volledige naam,
  ordernummer, nieuw te ontvangen item, eventuele maat en kleur);
 retourneren in originele en onbeschadigde/ongedragen staat (geen sterke parfum of sigaretten geur of  wasgeur)
vermeld je naam en adres op het pakket. We adviseren jouw ruiling  als pakket met track & trace te versturen!

Heb je je oorspronkelijke bestelling met korting geplaatst? Dan wordt deze korting verrekend met je nieuw te besteden bedrag voor een ruiling. Online tegoeden zijn 12 maanden geldig en alleen van toepassing op artikelen in de SALE.

Retourneren ONLINE aankopen

(aankopen in de showroom kunnen niet geruild of retour gebracht worden)

Is het item toch niet helemaal wat je in gedachten had? Jammer maar dat kan gebeuren. Om je retourzending in behandeling te kunnen nemen zijn de volgende voorwaarden van belang:
 

• retourzending DIENT aangemeld te worden via info@byyessey.nl vermeld hierbij je volledige naam, bestelnummer; LET OP het pakketje DIENT binnen 14 dagen na ontvangst ( de datum dat het pakketje bezorgd is op de afhaallocatie indien u hiervoor gekozen heeft geldt als datum van ontvangst) bij ons bezorgd te zijn; pakketten die  niet binnen de  wettelijke termijn van 14 dagen sturen we zonder bericht terug & retouren die niet via de mail zijn aangemeld worden niet in behandeling genomen, dit geldt ook voor pakketjes waarbij wij geen afzender kunnen herleiden
• retourneren binnen de wettelijke termijn van 14 dagen na ontvangst (de datum dat het pakketje bezorgd is op de afhaallocatie indien u hiervoor gekozen heeft geldt als datum van ontvangst) ;  custommade artikelen (bont artikelen) badkleding en oorbellen ivm hygienische redenen kunnen niet retour gestuurd worden; SALE artikelen kunnen niet retour gestuurd worden 
• retourneren met het prijs- of labelkaart gehecht aan het artikel en de orginele verpakking! ( Let op! bij het ontbreken van de aangehechte prijskaart & roze kaart  aan het artikel  of de binnenverpakking nemen wij het artikel niet retour) 
• wij verlenen geen garantie op (strass) stenen en pailetten en andere applictaties;
de verzendkosten voor het retourneren zijn voor eigen rekening; we adviseren te retourneren met track & trace nummer; u bent zelf verantwoordelijk dat het pakketje bij ons binnenkomt!  Retouren dienen opgestuurd te worden zodat u een bewijs van verzending heeft, retouren afgeven of in de brievenbus doen is niet toegestaan om discussies te voorkomen!
retourneren in originele en onbeschadigde/ongedragen staat (geen sterke parfum of sigaretten geur of wasgeur; of makeup )
• ZONDER VLEKKEN of GEBRUIKSSPOREN wij controleren namelijk altijd het artikel voordat het verzonden wordt
• vermeld je naam en adres op het pakket en stuur de factuur mee 


Na de bevestiging  van je aanmelding via info@byyessey.nl van de retourzending kunt u het pakket naar een postkantoor brengen van uw keuze. Wanneer we uw retour  in goede orde (volgens bovengenoemde voorwaarden) hebben ontvangen zullen we het  aankoopbedrag van het artikel terugstorten binnen de wettelijke termijn van 14 werkdagen na ontvangst. LET OP BIJ BETALING MET CREDITCARD ZULLEN DE KOSTEN ( 2% VAN HET AANKOOPBEDRAG) WORDEN DOORBEREKEND AAN U! 

Indien het artikel  niet voldoet aan de gestelde eisen en je wenst hierdoor te retourneren zal je in eerste instantie een vervangende item ontvangen. Mocht dit niet op voorraad zijn, dan ontvang je van ons het aankoopbedrag terug.

Retourzendingen die niet aan de bovengenoemde voorwaarden voldoen wordens niet in behandeling genomen. 

Je kan je pakket retourneren naar onze postadres met een verzendservice van je eigen keus. Voor een snelle levering raden wij de diensten van POSTNL aan. Bewaar uw track&trace code totdat uw retour is afgehandeld. U bent zelf verantwoordelijk dat het pakketje bij ons bezorgd wordt! We adviseren het pakket als pakket te versturen en niet als brievenbuspakketje omdat de meeste items niet door de brievenbus passen en dat geeft problemen bij POSTNL indien u hier toch voor kies,  POSTNL geeft bij een brievenbuspakket ook geen bezorggarantie. U kunt het pakket niet afgeven of zelf in de brievenbus doen & retouren kunnen niet in de showroom worden afgegeven! 
P
ostadres van www.byyessey.nl
By Yessey

IJburglaan 930 
1087 JK Amsterdam

GARANTIE

Controleer de artikelen nauwkeurig bij ontvangst. Neem binnen 24 uur na ontvangst contact ons op bij een afwijking/beschadiging/klacht.

Wij geven helaas geen (scheur) garantie op: gedragen, gewassen, kwetsbare kleding, (strass) steentjes, pailletten, knopen en ritsen en gebruikssporen.

© 2013 - 2024 By Yessey | sitemap | rss